Strona główna > regulamin

Regulamin sklepu internetowego

REGULAMIN KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO ORAZ STRONY INTERNETOWEJ
vilani.pl

Niniejszy Regulamin nie wyłącza ani nie ogranicza praw konsumenta, wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów, które nie mogą być zmienione ani uchylone w drodze umowy.



POSTANOWIENIA WSTĘPNE:

1. Poniższy tekst stanowi regulamin sklepu internetowego prowadzonego pod adresem vilani.pl. Operatorem sklepu jest firma Ciesielscy Spółka Jawna z siedzibą w Mielcu. Regulamin ten obowiązuje Sprzedawcę oraz wszystkich Klientów korzystających z usług tego sklepu internetowego.

2. Ciesielscy Spółka Jawna ma wyłączne prawo do prowadzenia wskazanego powyżej sklepu internetowego i dalej będzie zwanym Sprzedawcą.

3. Sprzedawca oświadcza, iż wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe i legalnie wprowadzone do obiegu.

INFORMACJE O SPRZEDAWCY:

Ciesielscy Spółka Jawna

Al. Niepodległości 6, 39-300 Mielec

telefony kontaktowe: +48 17 780 55 55, +48 17 780 55 55

Email: biuro@allezloto.pl

NIP: 817-205-59-71

KRS:0000288076

DEFINICJE:

Regulamin - niniejszy Regulamin informujący o obowiązkach oraz uprawnieniach dwóch stron umowy sprzedaży.

Sklep - sklep internetowy dostępny pod adresem: vilani.pl

Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zamieszczonego na stronie Sklepu internetowego zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem tego Sklepu.

Sprzedawca - Ciesielscy Spółka Jawna, Al. Niepodległości 6, 39-300 Mielec.

Klient - osoba fizyczna (klient detaliczny), osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną (klient hurtowy) nabywająca Produkty za pośrednictwem Sklepu.

Konsument - osoba fizyczna nabywająca produkty za pośrednictwem Sklepu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, zgłoszonej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Kupujący - Klient, Konsument, Przedsiębiorca na prawach konsumenta.

Zamówienie - złożona przez Kupującego za pośrednictwem Sklepu oferta zawarcia umowy sprzedaży.

Formularz zamówienia – elektroniczna usługa, formularz na nośniku elektronicznym dostępny w Sklepie internetowym, umożliwiający złożenie i realizację Zamówienia, między innymi za pomocą dodawania Produktów do elektronicznego koszyka oraz określający warunki umowy sprzedaży, w tym sposób dostawy i płatności.

Produkt - każdy przedmiot sprzedawany za pośrednictwem Sklepu.

Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Kodeks cywilny - ustawa z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16 poz. 93).

Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827).

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną - ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144 poz. 1204).

REJESTRACJA:

1. Rejestracja w Sklepie jest dobrowolna i bezpłatna.

2. W celu dokonania rejestracji w Sklepie Kupujący powinien wypełnić formularz rejestracji znajdujący się na stronie internetowej Sklepu, podając w nim swoje prawdziwe dane.

3. Kupujący w celu pomyślnego przejścia procesu rejestracji zobowiązany jest podać następujące dane:

a) w przypadku Klienta detalicznego:

Imię

Nazwisko

Telefon kontaktowy

Email

Hasło

Powtórz hasło

b) w przypadku Klienta hurtowego:

Nazwa firmy

Adres

Miejscowość

Kod pocztowy

NIP

REGON

Telefon do firmy

Imię i nazwisko osoby do kontaktu

Telefon kontaktowy

Email

Hasło

Powtórz hasło

4. Po wypełnieniu przez Kupującego formularza rejestracji wymaganymi danymi zostanie utworzone konto.

5. W przypadku gdy dane Kupującego, wymagane podczas procesu rejestracji ulegną zmianie, Kupujący proszony jest do ich aktualizacji w celu doprowadzenia do stanu zgodnego z rzeczywistością.

PRZYJMOWANIE ZAMÓWIENIA:

1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów oferowanych w swoim Sklepie za pośrednictwem sieci INTERNET.

2. Sklep przyjmuje Zamówienia 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

3. Kupujący ma możliwość złożenia Zamówienia za pośrednictwem Sklepu  bez uprzedniej rejestracji albo po utworzeniu własnego konta.

4. Realizacja Zamówienia złożonego w dni powszednie po godzinie 13.00, oraz w soboty, niedziele i święta rozpoczyna się najbliższego dnia roboczego. W wyjątkowych przypadkach, zlecenia przyjmowane są telefonicznie pod numerem telefonu: +48 17 780 55 55 ( w dni robocze w godzinach 9.00 – 17.00 ).

5. Informacje dotyczące Produktów nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy. Poprzez wypełnienie formularza zamówienia Kupujący składa ofertę kupna określonego produktu.

JAKOŚĆ PRODUKTÓW:

1. Produkty (wyroby jubilerskie) mają specyficzne właściwości, które należy uwzględnić dokonując zakupu, zapoznając się z opisem Produktu:

a) każdy z produktów jest unikalny i minimalnie odróżnia się od innych egzemplarzy tego samego modelu. Dotyczy to również poszczególnych elementów produktu ( kamieni szlachetnych, kształtu i rodzaju zapięć ) oraz wymiarów tych produktów.

b) większość Produktów oferowanych w serwisie vilani.pl są niewielkich rozmiarów, a prezentowane zdjęcia produktów mają jedynie charakter informacyjny i nie oddają rzeczywistej wielkości Produktu.

c) różnice w wyglądzie Produktów wynikające z różnych ustawień sprzętu komputerowego Kupujących ( kolor Produktu, proporcje produktu itp.) nie są podstawą reklamacji zakupionego Produktu.

2. Wszelkie informacje na temat działania serwisu vilani.pl można uzyskać poprzez drogę e-mailową pod adresem: biuro@allezloto.pl, bądź kontaktując się droga telefoniczną pod numerem telefonu: +48 17 780 55 55

3. Sprzedawca poświadcza, że jakość diamentów użytych w biżuterii jest poświadczana przez specjalny certyfikat autentyczności.

4. Nasze wyroby posiadają cechy probiercze obowiązujące dla złota i srebra na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zatwierdzone przez Główny Urząd Miar.

ZMIANY I REALIZACJA ZAMÓWIENIA:

1. Sprzedawca ma możliwość odstąpienia od Zamówienia w przypadku niedostępności Produktów objętych Zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji Zamówienia Klienta, o czym niezwłocznie powiadomi Klienta oraz zwróci Klientowi wszystko, co Klient świadczył na rzecz Sprzedawcy.

2. Klient może wprowadzić zmiany w Zamówieniu lub cofnąć Zamówienie wysyłając powiadomienie pocztą elektroniczną na adres: biuro@allezloto.pl lub dzwoniąc pod numer +48 17 780 55 55 do chwili rozpoczęcia realizacji Zamówienia (realizacja), z zastrzeżeniem ust. poniżej.

3. Strony zgodnie wyłączają możliwość zmiany lub cofnięcia Zamówienia przez Klienta w przypadku produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie lub oznaczonych "na zamówienie" w serwisie, a także gdy produkt został już wysłany do Klienta.

CENY:

1. Wszystkie ceny detaliczne podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Natomiast ceny hurtowe dla firm jubilerskich podawane są w wartości netto.

2. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia przez Kupującego.

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych Produktów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian.

4. Do każdego zrealizowanego Zamówienia Sprzedawca dołącza paragon, bądź na wyraźne życzenie Kupującego wystawia Fakturę VAT, po uprzednim podaniu wszystkich potrzebnych informacji do jej wystawienia.

5. Ceny hurtowe obowiązują tylko i wyłącznie dla firm związanych z branżą jubilerską ( według PKD )

TERMINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:

1. Zamówiony Produkt wysyłany jest we wskazanym terminie w sposób wybrany podczas składania Zamówienia. Termin realizacji jest wyszczególniony przy każdym Produkcie z osobna. Kupujący po złożeniu Zamówienia informowany jest o terminie realizacji przesyłki. Firma kurierska doręcza przesyłkę w godzinach od 9 do 18. Jeżeli Kurier nie zastanie Kupującego pod wskazanym w zamówieniu adresem pozostawi awizo. W niektórych przypadkach po nieudanej próbie doręczenia paczki, zostanie ona przekazana do najbliższego dla Kupującego, punktu odbioru paczek wybranego kuriera.

2. Koszty przesyłki są różne w zależności od wybranego Produktu i jego wartości. Szczegółowe koszty widnieją po dodaniu Produktów do koszyka i wybraniu sposobu płatności.

3. W razie zaistnienia przyczyn uniemożliwiających realizację Zamówienia w terminie wskazanym na stronie internetowej Sklepu, Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi o nich Kupującego podając jednocześnie przewidywany czas realizacji Zamówienia. W takim przypadku Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży.

4. Przesyłki krajowe dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej, powinny dotrzeć następnego dnia roboczego po dniu ich nadania. Przesyłki zagraniczne dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskich powinny dotrzeć do 6 dni roboczych po dniu ich nadania.

DOKONYWANIE PŁATNOŚCI:

1. Sklep akceptuje trzy formy płatności:

a. płatność przy odbiorze – zapłata gotówka kurierowi

b. karta bankowa / e-przelew - zapłata realizowana przez PayU, w czasie rzeczywistym – Zamówienie jest realizowane niezwłocznie po odnotowaniu wpływu pieniędzy na rachunek Sklepu.

c. przekaz/przelew - na rachunek Sklepu: 74 1600 1462 1811 3849 1000 0001 BNP-PARIBAS swift: PPABPLPKXXX , w tytule przelewu należy podać numer Zamówienia lub symbol zamówionego Produktu – Zamówienie jest realizowane niezwłocznie po odnotowaniu wpływu pieniędzy na rachunek Sklepu.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

1. Zgodnie z art. 27. Ustawy o prawach konsumenta, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33,34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą.

2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży należy poinformować Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze stosownego oświadczenia (na przykład w postaci pisma wysłanego listownie lub pocztą elektroniczną). Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który jest dostępny na stronie internetowej Sklepu pod adresem: https://vilani.pl/druki/formularz_zwrotu_towaru.php lub w innej formie, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.

3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy sprzedaży wystarczające jest wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży.

4. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje w odniesieniu do umowy sprzedaży, w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany (oznaczonych w serwisie "na zamówienie"), wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (Produkty na których został wykonany grawer, zmieniony rozmiar lub dokonana została inna zmiana na życzenie ( ingerencja w produkt ) również są bez możliwości zwrotu.

5. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek zwrócić Produkt lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

6. Zwracany w powyższym trybie Produkt powinien być odesłany w stanie kompletnym, w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu, metką oraz certyfikatem, jeśli takie zostały dołączone do Zamówienia.

7. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, lub Produktów będących przedmiotem umowy sprzedaży, następujące po korzystaniu z Produktu lub Produktów w sposób wykraczający poza zwykły zarząd produktem, w celu stwierdzenia cech, funkcjonalności oraz charakteru Produktu.

8. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek za pobraniem ani nie odbiera paczek z paczkomatów.

9. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta, zwróci wszystkie dokonane przez niego płatności, z tym zastrzeżeniem, że:

a) Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, chyba że wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami,

b) w przypadku wybrania przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta sposobu dostarczenia Produktu innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów,

c) Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności,

10. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem, lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

11. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, koszty związane ze zwrotem Produktu ponosi Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zgodnie z art. 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta.

12. Powyższe wskazanie nie wyłącza odpowiedzialności Sprzedawcy określonych w dziale Reklamacje.

REKLAMACJE:

1. W przypadku umowy sprzedaży zawieranej z Konsumentem lub z Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową na zasadach określonych w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta.

2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową w chwili jego dostarczenia Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta i ujawnienia go w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Produktu lub charakterem braku zgodności Produktu z umową.

3. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, może żądać jego naprawy lub wymiany.

4. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z umową.

5. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Produktu z umową, wartość Produktu zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z umową.

6. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel, w jakim Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.

7. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta udostępnia Sprzedawcy Produkt podlegający naprawie, lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta Produkt na swój koszt.

8. Jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy w przypadkach wskazanych w art. 43e ustawie o prawach konsumenta, przy czym obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z umową pozostaje do wartości Produktu zgodnego z umową.

9. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Produktu z umową jest nieistotny.

10. W razie skutecznego odstąpienia od umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta, Sprzedawca zwraca cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania.

11. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który wykonuje uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu z umową dostarcza Produkt na adres Sprzedawcy wraz z dowodem jego zakupu (np. potwierdzenie zapłaty, paragon fiskalny, faktura VAT). Jeśli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta posiada metkę lub certyfikat w związku z zakupem Produktu może je dostarczyć, nie jest to jednak konieczne do rozpatrzenia reklamacji. Sprzedawca wskazuje, że celem ułatwienia procesu reklamacyjnego należy dołączyć opis niezgodności Produktu z umową. W tym celu można skorzystać z wzoru znajdującego się na stronie www.alezloto.pl .

12. Reklamacje rozpatrywane są bezpłatnie.

13. Produkty zakupione w Sklepie można reklamować również w jednym z salonów jubilerskich Sprzedawcy.

14. Sprzedawca w ciągu 14 dni ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

15. Jeśli zostanie stwierdzone, że brak jest podstaw do uznania reklamacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, ponieważ Produkt jest zgodny z umową, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zostanie poinformowany o ewentualnych kosztach naprawy i wysyłki oraz terminie realizacji naprawy Produktu. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może również odmówić naprawy i zażądać odesłania z powrotem do niego Produktu.

16. W przypadku umów zawieranych z Klientami niebędącymi jednocześnie Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego wyłączona zostaje odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi.

GWARANCJA:

1. Udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na biżuterię zakupioną w naszych salonach jak i Sklepie.

2. Gwarancji udzielamy na wszelkie wady produkcyjne.

3. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, naturalnego zużycia ( ścierania się metalu oraz rodu, zarysowania, wgniecenia, uszczerbania, rozerwania, odkształcenia ) oraz wady powstałe na wskutek nieprawidłowego użytkowania, jednak w każdej chwili mogą Państwo odpłatnie naprawić i odnowić biżuterię zakupioną u nas.

4. W biżuterii złotej wszystkie kamienie są oprawiane a nie klejone. Gwarancja nie obejmuje ubytków w kamieniach w wyniku naturalnego zużycia ( ścieranie się łapek, kornów, zniekształcenia w wyniku czego kamień wypadł lub ukruszył się ).

5. Zapewniamy w terminie 14 dni od daty zakupu bezpłatne dopasowanie pierścionka lub obrączki, jeżeli dany wzór pozwala na zmianę rozmiaru. Bezpłatnie dopasowujemy tylko jeden raz - kolejne są odpłatnie, przy sprzedaży wysyłkowej koszty wysyłki pokrywa Kupujący. W większości obrączek z kamieniami nie ma technicznych możliwości zmiany rozmiaru, w nie których wzorach jest to możliwe ale tylko odpłatnie ze względu na skomplikowany proces.

6. Warunkiem naprawy gwarancyjnej jest dostarczenie kompletnej biżuterii, wraz z dowodem zakupu - może to być metka lub paragon.

7. Ingerencja zewnętrzna np. naprawy, zmniejszenie lub powiększenie na własną rękę lub u innych jubilerów powoduje utratę gwarancji.

8. Biżuteria z natury rzeczy jest wyrobem delikatnym, prosimy by nie spać w biżuterii, przechowywać z dala od lekarstw i rtęci, nie moczyć w detergentach, ściągać przed kąpaniem a w szczególności w biżuterii z kauczukiem nie kąpać się w basenie, gdyż chlor niszczy kauczuk.

9. Sprzedający w terminie 14 dni od zgłoszenia rozstrzygnie o zasadności reklamacji.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI/SPORÓW:

1. Sprzedawca w tym miejscu informuje Konsumenta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur – Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w razie nie uznania reklamacji przez Sprzedawcę. Jednocześnie Sprzedawca wyjaśnia, że skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter nieprzymuszony (dobrowolny).

2. Sprzedawca zastrzega, że poniższe zapisy Regulaminu mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Sprzedawca do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów i nie stanowią odgórnej zgody na udział w takim postępowaniu przed publicznym/niepublicznym podmiotem ADR. Decyzję o udziale przez Sprzedawcę w procedurze pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów Sprzedawca podejmuje indywidualnie w stosunku do konkretnego Konsumenta. Zgodę lub jej brak Sprzedawca wyraża w piśmie stanowiącym odpowiedź na reklamację Konsumenta.

3. Informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są pod adresami internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Informacje te są również dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

4. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

b) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą.

c) Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) w celu uzyskania bezpłatnej pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą.

d) Konsument ma możliwość zwrócenia się do Podmiotu Uprawnionego ( podmiot ADR), o którym mowa w art. 8 Ustawa z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

5. Sprzedawca w niniejszym Regulaminie oraz w ramach Strony Internetowej udostępnia także łącze elektroniczne do platformy ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ:

1. Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu  następujące bezpłatne usługi elektroniczne:

a) możliwość założenia i prowadzenia konta w Sklepie

b) możliwość złożenia zamówienia poprzez Formularz zamówienia.

c) możliwość dodawania opinii przez Klientów,  którzy dokonali wcześniej zakupu danego Produktu w Sklepie.

2. W celu prawidłowego korzystania z serwisu wymagane jest:

a) połączenie z siecią Internet,

b) zainstalowanie przeglądarki internetowej: - Chrome - Microsoft Edge, -Safari, - Internet Explorer, - Firefox, - Opera,

c) włączona obsługa Cookies,

d) posiadanie adresu poczty elektronicznej.

3. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe i nieprzerwane działanie Sklepu. W przypadku, gdy usługi świadczone drogą elektroniczną nie działają prawidłowo, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro@allezloto.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: ul. Niepodległości 6, 39-300 Mielec.

4. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę.

5. Zabronione jest udostępnianie treści, które mogłyby w jakikolwiek sposób naruszać dobra osobiste osób trzecich, czy Sprzedawcy, czy też naruszać jakiekolwiek inne prawa osób trzecich.

6. Klient może wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym bezterminową usługę o świadczenie usługi elektronicznej o charakterze ciągłym w każdym czasie i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@allezloto.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: ul. Niepodległości 6, 39-300 Mielec.

7. Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej w sytuacji gdy cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest sprzeczny z zasadami i celem funkcjonowania Sklepu, Klient narusza Regulamin, a w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym, z 7- dniowym terminem wypowiedzenia.

MOŻLIWOŚĆ DODAWANIA OPINII:

1. Usługa dodawania opinii o Produktach i Sklepie polega na umieszczeniu przez Klienta opinii na wskazanych niżej zasadach.

2. Sprzedawca zapewnia autentyczność opinii dodawanych w ramach Sklepu. Możliwość dodawania opinii mają bowiem jedynie zweryfikowani Klienci Sklepu, którzy dokonali wcześniej zakupu danego Produktu w Sklepie.

3. Sprzedawca publikuje jedynie zweryfikowane uprzednio opinie. Weryfikacja opinii opiera się na poniższych zasadach:

a) wypowiedzi nie zawierają wulgaryzmów, mogących obrazić etykę, uczucia religijne, godność, dobre imię lub inne dobra osobiste,

b) treść opinii nie może zawierać danych osobowych (np. imiona, nazwiska, telefony, adresy e-mail, adresy zamieszkania),

c) treść opinii nawiązuje do zakupionego przez Klienta Produktu, Sklepu,

d) treść opinii nie odwołuje się do indywidualnych preferencji Klienta,

e) treść opinii nie odwołuje się do nieuzasadnionego wyobrażenia Klienta o danym Produkcie,

4. Zakazane jest dostarczanie przez Klientów treści o charakterze bezprawnym. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wypowiedzi umieszczone przez niego w ramach Sklepu.

PRAWA AUTORSKIE:

1. Wszystkie zdjęcia oraz teksty zamieszczone w serwisie vilani.pl są własnością firmy Ciesielscy Sp. J. administrującej sklepem internetowym vilani.pl .

2. Kopiowanie zdjęć, treści oraz wszelkich innych ilustracji graficznych zamieszczonych na stronie vilani.pl jest zabronione.

3. Zabrania się podmiotom gospodarczym z zewnątrz pobierania i wykorzystywania treści zamieszczonej w serwisie vilani.pl do celów marketingowych czy handlowych.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy Kodeks cywilny.

2. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami będą rozpatrywane przez sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z kodeksem postępowania cywilnego. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami – spor będą rozpatrywane przez sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu, w szczególności na skutek zmiany przepisów prawa. Jeżeli Kupujący nie zgadza się na wprowadzenie zmian w Regulaminie, może usunąć swoje konto.

4. Regulamin obowiązuje od 2024-10-28.




Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie zdjęć bez naszej zgody zabronione.
Copyright by JUBILER VILANI Hubert Szwed 2024
0.03s